Ellias way

elia
bir manhattan sabahında karşılaştım bu renkli sıcak sarışın kişilikle
soğuk batık kayıp kişilikler mezarlığı manhattanda
Hemde
N trenin alışıldık sari mika koltuklarinda
O koltukların pekde alışık olmadığı  birşey yapıyordu
Kitap okuyordu
Hüzünlü mü , sevimli mi onu tarif eder bilemiyorum ama davetkar olmayan alanına vakıf ama rahat dunyadan soyutlamis bir hali vardi.
sevimlilik tarafına doğru yola çıkmış tatlı bir kişilikti bu kadın.
Çok sonraları anlayacaktım aslında bu sarışın performans sanatçısının hayat savaşını
hayata karşı kendi kurallarını daha 17 sinde koyabilecek kadar kararlı bir kadın
ama
27 sinde kendisini akışın kararsız ama belirgin sularina bırakabilecek kadar özgür, rahat ve özgüveni yüksek bir genç kız  olduğunu.
Onunla sohbet,
Bir depreme yakalanmış ve aç kalmış bir bebeğin içtiği anne sütü gibi geldi, aslında
can suyu gibiydi,
Çok
iyi geldi.
sohbete ingilizce başladık önceleri alisageldigi uzere
mevzu ne ara, nasıl hayatımın şehri istanbula geldi bilmiyorum ama bir baktım turkiyede ne çok yer gezdiğinden bahsederek devam etti.
Sohbeti bitirmek istemedim
Ozlemistim aslinda
Biz yazar tayfasi hep insan biriktirir insan kazanırız aklımızca.
Zira bizim sermayemiz birilerinin hic önemsemediği
Birilerinin de olanca gücüyle abandigi yapıştığı 2 elle
hayattır hayatın hikayeleridir.
Nice hikayeler kitaplaşmış ve nicelerinin rotasi belli olmayan gemilerin hedefi ve amacı olmuştur
Evet o konuşurken iç dünyam hiç susmasin bu yolculuğun hic bitmemesini istedi birazda.
Dolu donanımlı
Seviyeli
Ve fazlaca bizden.
Evet
hiç susmamaliydi bu gözler
Ve susmasındı aslında
internete muhtaç bir mobil telefonun wifi sinyalini alisindan sonra çıldırircasina dataya bogmasi gibi ekranini
zihnime birseyler akitmaya  basladi
Hayata dair
Kitabima dair
hikayelere dair bircok sey
hatırlattı bana
her bir yandan ilham akıyordu
Sorular soruları getiriyor,
sorular sohbeti genişletiyordu
sabahın 4 unde bir festivalden çıkmış genç bir kadın için fazlasıyla gayretli ve nazikane devam ettik.
Tavrı ve yaklaşımı hiç kimseyi incetmemeye verilmiş bir hipokrat yemini varmışçasına sanki zihninin gerilerinde.
Sade bir zarafet içeriyordu. Beden dilini farkinda olmadan da olsa iyi kullanıyordu.
Farkında degildi çünkü asaleti yaşayan insanlar beden dilinde bunu farkinda olmadan kullanırlar.
Sordum gelecek planin nedir? Diye

The next step?

Kisaca duraksadi
Aslinda kendi basina da kaldığında iç sesi çok soruyordu belliki nice zamandır
ama pek cevaplamayı istedigi bir soru değildi bu
Erteleyerek geçiyorken aylar, günler
Yine çıkmışti işte karşısına gecenin 4ünde birde.
Aslında
öğrenciliği yeni bitmişti
tam bir araf  hali

4 yıl newyorkta herşeye
her zorluğa rağmen geçmişti
gerçi ingilterede gecen 6 yıldan daha zor
asla değildi
ingilizlerin olanca soğukluk ve mesafeli duruşları begenilerini bile gizleyen tavırlarına rağmen gecen koca 6 yıl

Yorumlar

Popüler Yayınlar